قیمت ایمپلنت دندان در تهران

قیمت ایمپلنت دندان در تهران : ایمپلنت دندان به یک رویکرد نوین در روند ترمیم دندان‌های آسیب دیده یا دندان‌هایی که به‌طورکلی از بین رفته‌اند گفته می‌شود که شبیه یک پیچ کوچک است و با فرو رفتن در داخل استخوان فک، به‌عنوان یک پایه برای دندان مصنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. در واقع، ایمپلنت قرار است جای یک دندان طبیعی از دست رفته را پر کند. توجه کنید که بر روی سر این پیچ کوچک، یک نوع تاج دندان مصنوعی مانند روکش قرار داده می‌شود که به‌لحاظ ظاهری و ساختاری شباهت بسیار زیادی به دندان طبیعی دارد

ایمپلنت اقساطی در تهران

همشهریان محترم تهرانی می‌توانند جهت دریافت خدمات ایمپلنت دندان به کلینیک پدیدار دنتال ما مراجعه کنند.

یکی از مهم‌ترین مزیت‌های رقابتی در جذب مخاطبین بیشتر، امکان ارائه خدمات ایمپلنت دندان اقساطی در تهران و یا ایمپلنت دندان ارزان قیمت در تهران است.

در واقع، با محور قرار دادن موضوع کیفیت و قیمت، می‌توان ادعا کرد که هیچ پارامتر دیگری مثل آلودگی هوا، دوری مسافت یا ترافیک نمی‌توانند خدمات ایمپلنت دندان ما در تهران را تحت تأثیر خود قرار دهند. 

انواع ایمپلنت دندان

قیمت ایمپلنت دندان اقساطی در تهران

به‌طورکلی، درمان بیماری‌های دهان و دندان از هزینه‌های زیادی برخوردارند. ایمپلت دندان نیز از این قاعده مستثنا نیست.

درواقع، زیاد بودن هزینه‌های کاشت ایمپلنت و ناتوانی برخی از مراجعین برای پرداخت قیمت ایمپلنت دندان  به صورت یک‌جا، باعث تمهیداتی در جهت قسط‌بندی ایمپلنت برای این دسته از بیماران شده است.

بر این اساس، هزینه پایانی ایمپلنت می‌تواند در قالب یک دوره زمانی از پیش توافق شده دریافت شود.

البته توجه داشته باشید که دریافت خدمات ایمپلنت دندان اقساطی تابع شرایط و مدارکی است که باید از سوی مراجعه کننده مهیا شوند.

برای این منظور، مراجعه کننده بخشی از هزینه‌های درمانی خود را به‌صورت پیش‌پرداخت در زمان پذیرش پرداخت می‌کند و مابقی هزینه را در یک بازه زمانی مشخص و توافق شده با مرکز درمانی پرداخت خواهد کرد.

شرایط پرداخت ایمپلنت اقساطی در تهران

دوستان توجه داشته باشید برای دریافت قیمت های به روز و شرایط پرداخت با ما در تماس باشید

هزینه درمان با ایمپلنت (میلیون تومان) حداکثر دوره بازپرداخت حداقل تعداد چک حداکثر فاصله چک ها
0 تا 30 4 ماه 2 2 ماه
30 تا 60 6 ماه 3 2 ماه
60 تا 100 9 ماه 3 3 ماه
100 تا 200 12 ماه 4 3 ماه
200 تا 300 18 ماه 6 3 ماه
300 به بالا 24 ماه 8 3 ماه

فرم محاسبه هزینه خدمات ایمپلنت دندان

می توانید با انتخاب گزینه های زیر در فرم هوشمند، از هزینه ایمپلنت دندان آگاه شوید.

هزینه و قیمت ایمپلنت دندان در تهران

هزینه و قیمت ایمپلنت دندان در تهران تابع عوامل مختلفی است؛ که به‌دلیل تنوع این عوامل هرگز نمی‌توان رقم به‌خصوصی را در این مورد بیان کرد. قیمت ایمپلنت دندان در تهران با توجه به شرایط خاص دهان و دندان مراجعه کننده، گستردگی خرابی، نوع متریال مناسب برای مراجعه کننده، طول مدت درمان و …، در نوسان است. به‌همین دلیل مادام که دندانپزشک وضعیت دندان‌های مراجعه کننده خود را مشاهده نکرده باشد، هرگز نمی‌تواند در مورد هزینه و قیمت ایمپلنت دندان اطلاعاتی در اختیار وی قرار دهد.

هزینه و کاشت دندان اقساطی

مراکز بهداشتی و تخصصی دندانپزشکی معتبر هیچ‌گونه تفاوتی بین هزینه و کاشت دندان اقساطی و نقدی قائل نیستند. در واقع کیفیت مواد، سطح تخصص دندانپزشک و پارامترهای دیگری که در قیمت نهایی ایمپلنت دندان تأثیر دارند، چه در شرایط اقساطی و چه در شرایط نقدی کاملاً مشابه یکدیگر هستند. ولی در عین حال همان‌گونه که در بالا هم اشاره شد، اگر اختلاف قیمتی وجود داشته باشد، ناشی از وضعیت خاص دهان و دندان شخص مراجعه کننده است. در هر صورت، دندانپزشک ناچار به

در پیش گرفتن پروسه درمانی و مواد مناسب برای شرایط خاص همان مراجعه کننده خواهد بود.

فروش ایمپلنت دندان در تهران

قیمت خرید ایمپلنت دندان در تهران به‌دلیل ماهیت وارداتی بودن آن، از نوسان قیمت بالایی برخوردار است. به‌طورکلی، قیمت ایمپلنت بر اساس کیفیت برند تولید کننده، تعداد ایمپلنت لازم به خرید و … تعیین می‌شود. البته نوسانات نرخ ارز نیز در قیمت فروش ایمپلنت دندان بی‌تأثیر نخواهد بود. 

ایمپلنت دندان ارزان

ایمپلنت ارزان یکی از مهم‌ترین محورهای تبلیغاتی برخی از کلینیک‌ها و درمانگاه‌های دندانپزشکی است که از آن صرفاً برای جذب مراجعه کننده استفاده می‌شود. تأکید می‌کنیم که ایمپلنت ارزانی وجود ندارد؛ مگر آن‌که به‌لحاظ کیفی به هیچ وجه قابلیت ارزیابی به عنوان ایمپلنت واقعی را نداشته باشد. توصیه ما به شما این است که به‌جای پذیرفتن این تبلیغات غیرمنطقی، روی موضوع ایمپلنت دندان اقساطی کار کنید. چراکه در شرایط اقساطی بودن خدمات ایمپلنت دندان، مراجعه کننده با متریال نامرغوب مواجه نخواهد شد. بلکه صرفاً در روش پرداخت از معافیت‌هایی بهره‌مند خواهد شد. 

به‌عبارت بهتر، ایمپلنت دندان ارزان قیمت، شاید به‌ظاهر ارزان‌قیمت‌تر از سایر مراکز باشد، اما نیاز فوری و زودهنگام مراجعه کننده برای مراجعه دوباره و انجام تمام فعالیت‌های صورت گرفته و تحمل هزینه‌های جدید، عملاً ارزان بودن ایمپلنت دندان فوق را زیر سؤال می‌برد. 

مراحل ایمپلنت دندان

پیش از آن‌که وارد مراحل اصلی ایمپلنت دندان شوید، باید به این نکته توجه داشته باشید که دندانپزشک نخست به بررسی دقیق وضعیت دندان‌ها، سلامت لثه‌ها و استخوان فک و میزان انسجام و استحکام آن‌ها می‌پردازد. پس از آن‌که دندانپزشک از کارایی ایمپلنت دندان مطمئن شود، سلسله مراحل ایمپلنت دندان را به این شرح انجام می‌دهد:

  • کشیدن ریشه دندان باقی‌مانده پس از انجام بی‌حسی موضعی
  • مدت زمان انتظار چند هفته‌ای برای پایدار شدن وضعیت استخوان‌های فک
  • انجام عمل پیوند استخوان (البته درصورتی‌که دندانپزشک تشخیص دهد که استخوان فک بیمار از استحکام لازم برای نگه داشتن پایه ایمپلنت برخوردار نیست). درصورتی‌که پیوند استخوان فک انجام شود، مراجعه کننده به یک دوره بهبودی حدود سه ماهه نیاز خواهد داشت.
  • زمانی که فک، شرایط مناسب برای پذیرایی از پایه ایمپلنت را پیدا کند، دندانپزشک اقدام به قرار دادن پایه ایمپلنت در استخوان فک می‌کند. این دوره می‌تواند تا حدود ۵ ماه به طول بیانجامد.
  • سپس دندانپزشک به عمل اتصال اباتمنت به ایمپلنت می‌پردازد. برای این منظور، از یک تاج مصنوعی موقت استفاده می‌کند که تا زمان بهبودی کامل بافت نرم لثه، در دندان باقی می‌ماند.
  • طبیعی است که پس از پایان عمل ایمپلنت دندان، فرد با یک سری مشکلات موقتی مثل ناراحتی لثه و صورت، کبودی پوست و لثه، خون‌ریزی و احساس درد در محل ایمپلنت دست به گریبان باشد. برای این منظور، پزشک با تجویز داروهای ضد درد یا آنتی بیوتیک، تلاش می‌کند تا مشکلات جانبی فرد را به کم‌ترین میزان ممکن برساند.

توضیحاتی در مورد انواع ایمپلنت دندان

به‌طورکلی، ایمپلنت دندان بر اساس روش کاشت، به این موارد تقسیم می‌شود:

ایمپلنت دندان اندواستیل (Endosteal)

بهترین نوع ایمپلنت دندان است که به‌صورت پایه‌های کوچک و گرد از جنس تیتانیوم است. در حال حاضر این روش، رایج‌ترین روش ایمپلنت دندان محسوب می‌شود. 

ایمپلنت دندان ساب‌پریواستیل (Subperiosteal)

مراجعه‌کنندگانی که از استخوان فک مناسب و مقاومی برخوردار نباشند، از این روش استفاده می‌کنند. این روش دارای یک پایه فلزی بر روی استخوان و زیر لثه است که روکش‌های دندان بر روی آن قرار می‌گیرند. 

ایمپلنت دندان تک مرحله‌ای

در این روش، به این ترتیب عمل می‌شود که پس از استقرار پایه در داخل استخوان فک، قسمتی از آن در بیرون از بافت لثه باقی می‌ماند. این روش تنها یک مرحله جراحی دارد که پس از بهبودی، نیاز به جراحی لثه نخواهد بود و تاج دندان بر روی همان پایه که بیرون زده است نصب می‌شود.

ایمپلنت دندان دو مرحله‌ای

این روش از جذاب‌ترین و رایج‌ترین نوع ایمپلنت دندان است که پس از استقرار ایمپلنت دندان در داخل استخوان فک و زیر بافت لثه، بالای آن از طریق بخیه زدن بسته می‌شود. 

سخن پایانی

امروزه مراکز درمانی و تخصصی بسیار زیادی در زمینه ارائه خدمات دندانپزشکی در تهران فعالیت می‌کنند. در این مطلب تلاش کردیم تا شما را با ماهیت ایمپلنت دندان اقساطی در تهران آشنا کنیم. ایمپلنت‌ها اگرچه از قیمت متنوعی برخوردارند، ولی میزان تخصص دندانپزشک و چگونگی نصب آن نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. در پایان نیز به معرفی مراحل ایمپلنت دندان و فلسفه ایمپلنت دندان ارزان قیمت پرداختیم.