بهترین کلینیک دندانپزشکی نزدیک ستارخان

کلینیک پدیدار یکی از بهترین مراکز دندانپزشکی نزدیک ستارخان است؛ که با ارائه کلیات خدمات دندانپزشکی، میزبان مراجعین محترم به ویژه اهالی ستارخان می‌باشد. ما در دندانپزشکی پدیدار، با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز و به کارگیری جدیدترین متدهای درمانی، آماده خدمت رسانی به مراجعین خود می‌باشیم. برای گرفتن مشاوره رایگان و ثبت نوبت ویزیت کافی است با شماره تماس انتهای این صفحه تماس بگیرید. چناچه امکان برقراری تماس برایتان مقدور نیست، با ثبت فرم درخواست مشاوره، در اولین فرصت، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

بهترین کلینیک دندانپزشکی نزدیک ستارخان

چرا کلینیک پدیدار؟

مشاوره رایگان خدمات دندانپزشکی غرب تهران

مشاوره رایگان

ابتدا توسط متخصصین پدیدار، معاینه و از سلامت دندان های خود آگاه شوید

پرداخت اقساطی درمان دندان

پرداخت اقساطی

با آسودگی خاطر فرآیند درمان خود را آغاز کنید

خدمات مراقبتی دندانپزشکی

خدمات مراقبتی پس از درمان

پس از پایان فرآیند درمان با شما در تماس خواهیم ماند.

ضمانت خدمات دندانپزشکی در غرب تهران

ضمانت

ضمانت نامه کتبی پدیدار، خیالتان را سلامت درمان مطمئن می‌کند.

چرا در ستارخان و مناطق اطراف آن ، کلینیک پدیدار را انتخاب کنیم؟

اگر ساکن ستارخان هستید و به دنبال دندانپزشکی با ارائه خدمات جامع دندانپزشکی هستید، کلینیک دندانپزشکی پدیدار بهترین انتخاب برای شما است. از مهم ترین خدماتی که در کلینیک پدیدار به مراجعین ارائه می‌شود، می‌توان به شرایط پرداخت اقساطی با پیش پرداخت، ضمانت درمان برای آسودگی خاطر مراجعین و از همه مهم تر در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب اشاره کرد. همچنین استفاده از جدیدترین متدها و فناوری های روز ما را نه تنها در ستارخان و محله های همجوار، بلکه در تهران کم رقیب کرده است.

خدمات کلینیک پدیدار برای اهالی ستارخان

ترمیم زیبایی دندان‌ها در ستارخان

عوامل متعددی می‌تواند روی ظاهر و سلامت دندان ها اثر بگذارد. مانند پوسیدگی دندان، زرد شدن مینای دندان، ضعیف شدن لثه ها، انباشت جرم روی دندان، سیاه شدن مینای دندان، شکستگی و لب پر شدن دندان ها

اگر از اهالی ستارخان و سایر مناطق غرب تهران هستید، هر کدام از عوامل بالا که زیبایی دندان شما را گرفته است را می‌توان با روش های جدید و تکنولوژی روز، آن را رفع و زیبایی دندان را احیا کرد. ما در کلینیک پدیدار دنتال در کنار شما هستیم تا نه تنها زیبایی ، بلکه سلامت دندان شما را برای یک عمر طولانی بازگردانیم.

زیباسازی دندان
ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان در ستارخان

از درمان ارتودنسی برای افرادی استفاده می‌شود که به صورت طبیعی چیدمان دندان ها، فاصله بین دندان ها و جهت رشد دندان های آن ها نامنظم است. با ارتودنسی می‌توان زیبایی را بدون تغییر دندان های طبیعی به مصنوعی، هدیه داد. اکثر مراجعین ارتودنسی از رده های سنی پایین و جوانان هستند، چرا که بهترین زمان برای ارتودنسی سن پایین است.

اگر ساکن ستارخان هستید و به دنبال یک کلینیک معتبر که خدمات مربوط به ارتودنسی دندان شما را تمام و کمال انجام دهد و تضمین گر سلامت و زیبایی دندان های شما باشد، پدیدار دنتال همان کلینیک دندانپزشکی مدنظر شما است.

ارتودنسی دندان

کاشت دندان در ستارخان

گاهی دندان آسیب‌دیده غیر قابل احیا است و چاره‌ای جز کشیدن آن نداریم. در کلینیک دندانپزشکی پدیدار برای مراجعین محترم از ستارخان انواع کاشت دندان با متدهای روز دنیا و استفاده از بهترین متریال از برندهای مطرح دنیا به گونه‌ای جای خالی دندان شما را پوشش می‌دهد که شما هرگز احساس اینکه یکی از دندان‌های خود را از دست داده‌اید، نخواهید داشت. 

کاشت دندان
ترمیم دندان

ترمیم دندان در ستارخان

اگر تشخیص دندانپزشک بنا به‌ هر دلیل این باشد که باید دندان آسیب دیده شما کشیده شود و قابلیت احیا ندارد، جای هیچ‌گونه نگرانی نخواهد بود. چون کلینیک دندانپزشکی پدیدار به عنوان یکی از مجهزترین مراکز دندانپزشکی تهران با کمک همکاران مجرب و متخصص خود، کار ترمیم دندان‌های آسیب‌دیده شما را با استفاده از تجهیزات روز دنیا انجام خواهد داد و به شما کمک خواهد کرد که با خاطره دندان‌های آسیب‌دیدۀ خود خداحافظی کنید و صاحب لبخندهای زیبایی شوید. 

ترمیم دندان

دندانپزشکی اطفال در ستارخان

کودکان با دیدن دندانپزشک و دستگاه‌هایی که پیرامون او قرار دارند، ممکن است دچار دلهره و اضطراب شوند. از سوی دیگر، زیبایی ظاهری کودک و اعتمادبه‌نفس آینده او برای حضور در جمع هم‌سن‌وسالانش به راه‌کاری فراتر از تمکین در مقابل ترس او نیاز دارد.

کودکان ساکن در ستارخان می‌توانند در یک محیط کاملاً، شاد و آموزشی و زیرنظر بهترین متخصصین دندانپزشکی کودکان، مورد درمان قرار بگیرند. جالب است بدانید که دندانپزشکان این مرکز در صورت تشخیص و بررسی شرایط جسمی و روحی مراجعه کننده خود، از روش‌های درمانی  همراه با آرامبخش استفاده کنند و در صورت لزوم، از یک بیهوشی کوتاه‌مدت بهره بگیرند تا کودک هیچ‌گونه ترس و واهمه‌ای از خدمات درمانی که دریافت می‌کند، نداشته باشد و یک درمان باکیفیت و مطمئن را پشت سر بگذارد. 

دندانپزشکی اطفال
درمان ریشه دندان

درمان تخصصی ریشه دندان در ستارخان

دندان به طور معمول ریشه های ۱ تا ۴ کاناله دارد. تعداد کانال‌های ریشه یک دندان هرچه بیشتر باشد، رسیدگی و درمان آن پیچیدگی و هزینه بیشتری دارد. متأسفانه برخی از درمان‌ها با روش‌ها و مواد غیر استاندارد و عدم دقت کافی انجام می‌شود. در نتیجه درمان ریشه دندان تکمیل نمی‌شود و فرد پس از حس دوباره درد دندان، مجبور به تکرار پروسه درمانی است.

پیشنهاد ما به ساکنین محترم ستارخان این است که برای هرگونه درمان ریشه دندان، می‌توانند از امکانات تخصصی، دانش و فناوری پیشرفته و کادر مجرب دندانپزشکان در کلینیک دندانپزشکی پدیدار استفاده کنند و درمان ریشه دندان را با موفقیت پشت سر بگذارند. 

درمان ریشه دندان

جراحی دندان و لثه در ستارخان

جراحی دندان و لثه، گاهی برای سلامت و زیبایی لازم است. حیطه جراحی دندان و لثه بسیار گسترده است و می‌تواند بسیاری از عمل‌های جراحی مثل عمل جراحی سینوس لیفت، افزایش طول تاج دندان، پیوند استخوان فک و موارد دیگر را شامل شود.

اهالی محترم ستارخان با مراجعه به دندانپزشکی پدیدار می‌توانند زیر نظر دندانپزشکان متخصص همراه با تجهیزات پیشرفته و استاندارد فرآیند درمان مد نظر خود را آغاز کنند. 

جراحی دندان و لثه

کلینیک دندانپزشکی اقساطی در ستارخان

دندانپزشکی اقساطی

اگر به دنبال یک کلینیک دندانپزشکی اقساطی در ستارخان هستید، پدیداردنتال برای بسیاری از خدمات خود شرایط پرداخت اقساطی در نظر گرفته است. هدف ما آسودگی خاطر مراجعین عزیز بابت هزینه های درمان است. مهم ترین خدماتی که هزینه آن را می‌توانید بصورت اقساطی پرداخت کنید عبارت است از:

  • ایمپلنت اقساطی
  • ارتودنسی اقساطی
  • لمینت اقساطی
  • روکش اقساطی
دندانپزشکی اقساطی

فاصله ی اهالی ستارخان تا کلینیک دندانپزشکی پدیدار فقط 11 دقیقه است.

همین حالا برای مشاوره و نوبت درمان با ما تماس بگیر

چناچه امکان برقراری تماس برایتان مقدور نیست، با پر کردن فرم زیر، در اولین فرصت، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله