کلینیک دندان پزشکی در صادقیه

کلینیک دندانپزشکی پدیدار واقع در محله صادقیه تهران، با ارائه کلیات خدمات دندانپزشکی، میزبان مراجعین محترم می‌باشد. متخصصین دندانپزشکی پدیدار، با استفاده از جدیدترین تجهیزات روز و به کارگیری جدیدترین متدهای درمانی، آماده خدمت رسانی به مراجعین خود می‌باشند. برای گرفتن مشاوره رایگان و ثبت نوبت ویزیت کافی است با شماره تماس انتهای این صفحه تماس بگیرید. چناچه امکان برقراری تماس برایتان مقدور نیست، با ثبت فرم درخواست مشاوره، در اولین فرصت، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

کلینیک دندانپزشکی در صادقیه

چرا کلینیک پدیدار؟

مشاوره رایگان خدمات دندانپزشکی غرب تهران

مشاوره رایگان

ابتدا توسط متخصصین پدیدار، معاینه و از سلامت دندان های خود آگاه شوید

پرداخت اقساطی درمان دندان

پرداخت اقساطی

با آسودگی خاطر فرآیند درمان خود را آغاز کنید

خدمات مراقبتی دندانپزشکی

خدمات مراقبتی پس از درمان

پس از پایان فرآیند درمان با شما در تماس خواهیم ماند.

ضمانت خدمات دندانپزشکی در غرب تهران

ضمانت

ضمانت نامه کتبی پدیدار، خیالتان را سلامت درمان مطمئن می‌کند.

اگر ساکن شهر تهران هستید و به دنبال یک کلینیک با ارائه خدمات جامع دندانپزشکی هستید، کلینیک دندانپزشکی پدیدار واقع در صادقیه را به شما معرفی می‌کنیم. از مهم ترین خدماتی که در کلینیک پدیدار به مراجعین ارائه می‌شود، می‌توان به شرایط پرداخت اقساطی با پیش پرداخت، ضمانت درمان برای آسودگی خاطر مراجعین و از همه مهم تر در اختیار داشتن کادر متخصص و مجرب اشاره کرد. همچنین استفاده از جدیدترین متدها و فناوری های روز ما را نه تنها در محله صادقیه و غرب تهران، بلکه در تهران کم رقیب کرده است.

خدمات کلینیک پدیدار

زیبایی دندان، به درخشندگی ماه

ما در کلینیک پدیدار واقع در محله صادقیه، برای هدیه لبخندی زیبا به میهمانان خود از بهترین متریال های موجود و مدرن ترین روش های زیبا سازی دندان بهره می‌بریم. ضمانت دوام، طول عمر بالا و عدم کاهش درخشندگی، اولین تضمین ما به مراجعین است.

زیباسازی دندان
ترمیم دندان

ترمیم دندان؛ یک زندگی بیشتر برای دندانی که به آخر خط رسیده است.

این روزها با پیشرفت تکنولوژی اگر بشنویم مرده را می‌توان زنده کرد نباید تعجب کنیم! اولین نشانه های رشد فناوری که به کمک بشر آمده تا یک زندگی بیشتر را تجربه کنیم، در روش های ترمیم دندان باید دنبال کرد. آن جایی که دیگران دندان شما را از دست رفته می‌خوانند، ما هستیم تا با بهره گیری از تکنولوژی روز، دندان آسیب دیده شما را به یک چرخه عمر طولانی بازگردانیم.

ترمیم دندان

یک تجربه شیرین برای کودکان شما در دندانپزشکی

اولین مسئله ای که در درمان دندان کودکان، برای والدین دغدغه ایجاد می‌کند، ترس و استرس کودکان است. استرس و ترسی که در سنین پایین طبیعی است و می‌تواند بر فرآیند درمان تاثیر منفی بگذارد. اما امروزه با افزایش تجربه تعامل با کودکان، روش های زیادی برای کنترل استرس و ترس کودکان شناسایی شده است. استفاده از روش آرام بخشی و در مواردی، بیهوشی کوتاه مدت، به عنوان موثرترین روش های درمان دندان کودکان شناخته می‌شوند. کلینیک پدیدار مفتخر است که با استفاده از جدید ترین روش های درمان دندان کودکان در کنار شما است.

دندانپزشکی اطفال
ارتودنسی دندان

ارتودنسی دندان، یک عمر زیبایی طبیعی

بی شک اقدامات ارتودنسی یکی از تخصصی ترین و حساس ترین درمان هایی است که برای زیباسازی ظاهر دهان و دندان می‌توانیم انتخاب کنیم. ارتودنسی در سنین پایین برای کودکانی که ساختار دندانی نامنظمی دارند، می‌تواند سلامت و زیبایی دندان ها را برای یک عمر تضمین کند. ما اینجا در پدیدار بهترین ها را گرد هم آورده ایم تا این سلامت و زیبایی را به شما و فرزندانتان تضمین دهیم.

ارتودنسی دندان

کاشت دندان، کاشت زیبایی

گاهی مسیری برای احیا دندان از دست رفته نیست و ناگزیر دندان دیگری را برای پر کردن خلاء دندان از دست رفته باید برگزید! کاشت دندان با روش های مختلفی انجام می‌شود که معروف ترین آن، ایمپلنت است.
ایمپلنت جاینشینی شایسته، زیبا، با وقار و با دوام برای دندانی است که دیگر نیست!
در کنار پدیدار لبخند خود را مهمان زیبایی به یادماندنی کنید. چناچه همه شما را ابتدا با لبخند زیبایتان به خاطر آورند.

کاشت دندان
درمان ریشه دندان

درمان تخصصی ریشه دندان

ریشه دندان می‌تواند بین یک تا چهار کانال داشته باشد. در مواردی نادر این عدد به پنج کانال هم می‌تواند برسد. طبیعتا هر چه تعداد کانال یک ریشه بیشتر باشد، درمان آن سخت تر است. گاهی نیز ممکن است پس از درمان ریشه و پر کردن بافت آسیب دیده دندان، همچنان درد به سراغ آن دندان عصب کشی شده بیاید. در این مواقع با مراجعه مجدد به دندانپزشک متوجه آن می‌شویم که برخی کانال های ریشه در درمان قبلی به درستی شناسایی یا عصب کشی نشده اند. این مسئله باعث می‌شود که دندان مجدد به عصب کشی نیاز داشته باشد.
در کلینیک پدیدار ما این تضمین را برای شما به وجود می‌آوریم که یک بار پس از درمان ریشه دندان، دیگر نیازی به درمان مجدد آن نباشد.

درمان ریشه دندان

جراحی دندان و لثه با ارائه خدمات مراقبتی پس از درمان

عوامل بسیار زیادی می‌تواند بر سلامت دهان و دندان تاثیر بگذارد. عواملی که می‌تواند ما را نیازمند جراحی کند. مانند پیوند استخوان، افزایش طول تاج دندان، سینوس لیفت و .. . لازم است برای دریافت خدمات نیازمند جراحی دندان و لثه به دندانپزشک متخصص مراجعه کنیم.
کلینیک پدیدار با بهره بردن از همکاران متخصص پریودنتیست و دندانپزشک، آمادگی کامل برای پاسخگویی و درمان مراجعین نیازمند جراحی دندان را نیز دارا می‌باشد.

جراحی دندان و لثه

همین حالا برای مشاوره و نوبت درمان با ما تماس بگیر

چناچه امکان برقراری تماس برایتان مقدور نیست، با پر کردن فرم زیر، در اولین فرصت، مشاوران ما با شما تماس خواهند گرفت.

اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها
0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله